söndag 14 april 2013

Infinity Blade

Pluggmördarkväll! Kvällen har tillbringats tillsammans med engelskaböckerna.. Prov i morgon så har inte så mycket till val om jag känner att jag vill ha någon chans.. Skrivbordet och sängen rinner över med böcker. Fotgrafiskt minne, ja tack!  Just nu sitter jag med älskling i telen och har musik i bakgrunden. Denna helg har jag spenderat hos älskling och bara tagit det lugnt. Spelat en del på Infinity Blade, grymmaste spelet jag kört på riktigt länge faktiskt! Festivalsugen som jag är så får jag överleva sommarn utan Bråvalla, lite besviken men det har sina skäl. Troligen så jobbar jag och så har jag nog inte råd, fattig student som jag är. Får köra facetime med Beatrice som är där nere och har det bra.  Nu ska jag somna till älskade Scrubs och i tron att det kommer gå bra på morgondagens tusentals prov som väntar.. See ya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar