torsdag 22 augusti 2013

Det som jag mår bra av 23:59


Det här ska bli en höst som jag bara ägnar åt saker som jag tycker är viktiga och är bra för mig. Serier, jag har så mycket serier som jag måste se ifatt. Scrubs, går helt perfekt att plugga till när man håller på med någon tråkig samhällsuppgift. En serie som jag tänkte chill titta på lite här och där är Big Love, som jag borde ha tittat klart på för evigheter sen. Jag tänkte även smyga igång med Graceland och se vad den serien har ett erbjuda. Böcker, jag ska ägna mig åt en massa böcker som jag tycker verkar bra. Borde hinna med minst ett par kapitel om dagen! Och ett par goda te-sorter ska inhandlas  till höstens många regniga dagar.
 Nu ska jag ta och försöka sova eftersom att jag börjar 8 i morgon med en fet första lektion i historia som jag ska överleva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar