torsdag 3 januari 2013

2013-01-03 22:07

En dag, ett år, ja justja det är nytt år, 2013 Precis slagit mig ner framför datan med musik och det sista på min chokladkalender och sitter och tänker lite på framtiden som jag fortfarande inte kan nå. Kanske skymta, se, men inte röra än. Framtid ska ju ändå vara framtid. Flytta hemifrån, studenten, se till att skaffa sig jobb om jag inte redan har ett. Men vi kan börja med att försöka fixa körkort när jag fyller och sen gå ut år två på gymnasiet.
Nu till dom senaste dagarna, vad har jag gjort och vart har jag spenderat dagarna? Jo dom har jag spenderat hemma hos älskling. Vi har varit på bio, gått på mellandagsrea, tittat på en del film, spelat spel. Vi gick ner till Öster Mälarstrand på nyårsafton för att titta på raketer. Efter det så gick vi tillbaka och tittade på It's A Wonderful Life. Som kanske blev en tradition, att titta på den filmen på nyårsnatten. Återstår att se. Bra har jag haft det, riktigt underbart!
Nu ska jag snart gå ner och titta på Mission Impossible 2 och chilla med lite filtar runt mig
Bild från nyår-->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar