torsdag 27 december 2012

Ny kategori - Enter World - Flygplatser!

Tjenare på er människor. Nu har jag funderat lite fram och tillbaka i någon månad på en sak. Jag nördar flygplan som bara den och har gjort det sen jag var liten. Så ni förstår att det är något som ligger nära. Har en dröm om att bli pilot men färgblindheten satte stopp för den drömmen så nu har jag tänkt om i andra banor.
Jag har tänkt mig starta en ny kategori i denna blogg. I denna kategori kommer jag att skriva lite om världens flygplatser m.m Vilka flygplatser du absolut ska undvika så gott du kan. Tex charles de gaulle airport  ska du undvika att bli fast på om du kan. Jag kommer helt enkelt skriva lite om flygplatser, vad jag tycker och lite vad den har för omdöme i allmänhet. Det kommer bli lite när jag känner för det men håll utkik för rätt som det är så har jag skrivit om en flygplats! Kategroin har jag döpt till Enter World.


På bild Changi  Airport  - Singapore

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar