tisdag 11 september 2012

Garderob! 08:47


Godmorgon på er!
Gårdagen blev  lite mer än jag sa. Vid 19 så stack jag iväg till min bästa vän Beatrice som fyllde 17år!
Men innan det så hann jag både med lite film och klädresning.
En sak som jag tänkte på då och det kan jag väl inte vara ensam om i hela världen om att tycka.
Ni vet man känner ibland att man har inte några kläder alls att ha. Men ändå så sitter jag med två fulla garderober bakom mig.
Något måste väl ändå passa? Ja självklart är det så. Men det som passar är typ 10-15% av allt man har. Men samtidigt vill man ju inte börja slänga en massa heller för att lite vill man ju ha som hemmakläder.

Typ om man har varit borta en hel dag, kommer hem och tar en dusch. Då vill man ju bara hoppa i ett par mjukisar och en tjocktröja och bara vara liksom.

Så visst, kläder har jag. Men vad passar och vad vill man använda utav det man har?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar