söndag 30 september 2012

Lite väl eller? 02:14

Satt och bläddrade lite i tidningen nu här lite tidigare ikväll när jag tog mig en kvällsmacka och fick syn på följande..

Västeråsare va första svensk att få iPhone 5 i Sverige.
Okej grattis till dig.

Eller svenska kanske man säger om det är en tjej? Jaja. Här kommer det i afl.

Inte nog med det så va tidningen där också. Det va ju knappast sånt här Pådrag när Nokia 3310 med snake kom!!
Men i O för sig så va det ju en annan tid än idag men ändock!

Hur som så sak nr tre. Det va att hon hade fått blommor och blad och det verkade vara riktigt pompa och ståt.

Då kände jag att okej, det va väl liite att ta i med blommor och allt. Jaja dem får göra som dem vill men jag tycker bara att det va lite väl kanske.

Inget neg mot hon tjejen alls. Tvärtom, jätte glad för hennes skull. Verkligen grattis till dig. Men jag menar bara åt själva grejen. Jaja folk får göra som dem vill. Absolut, men jag kände just i denna stund att jag va tvungen att ge luft åt mina känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar