söndag 16 september 2012

PSY - Gangnam Style 21:46

 Hallå där människor.
Då va det söndag igen.. som vi alla har märkt. Men på något vis så känner jag inte alls någon "söndags depp" eller hur jag ska beskriva det.

Har haft en riktigt bra helg måste jag säga. Filkväll med Josse och Alex i fredags efter skolan, släktträff i igår och stan idag. Sen när jag kom hem så avslutade jag helgen med lite simning och nu bloggen.
Kan inte bli bättre just nu känner jag.

I morrn så tror jag det får bli en slapp klädstil. Mjukis och tjocktröja. Är det sol så skulle jag kunna gömma mig bakom mina solglasögon också. Det blir perfekt det.











Slänger in en liten video och en riktigt bra låt. Lyssna på den hörrni. Och vet ni redan vad det är för låt så vet ni ju såklart att den är riktigt bra.
Den kommer få rulla i mina lurar i morrn i skolan kan jag säga. Kan behövas sådär på måndagen när det är långt till helgen.




PSY - Gangnam Style!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar