lördag 29 september 2012

You Can Dance! 18:55


Tjenare människor!
Hur skönt som helst med lite helg. Men det är de ju alltid, men i alla fall. Helgen är alltid välkommen!

Kanske skulle vara något att ha helg fem dagar och jobba två dagar? Det röstar jag för. Inte för att jag direkt tror på idén men ändå.  Man kan ju alltid prova.

Nåja! Idag så måste jag säga att jag har  varit riktigt duktig. Började med att ta en sväng till gymmet när jag vaknade. Sen när jag kommit hem så fick jag något ryck att jag skulle städa rummet. Så det höll jag på med i x antal timmar. Hade en film på i bakgrunden och sådär. Lite smått trevligt på en kant.
Sen nu ikväll har jag läst teori och nu ska jag bara för att jag har varit så duktig slå på en film och bara känna hur underbart skönt det är med helg!

Btw tänkte ta mig i kragen och se filmen jag inte såg ikväll. Så jag tänker ta mig en sväng förbi mina filmer och plocka fram en skräckis!

Hörrni människor, ha en riktigt bra kväll för det tänker jag ha. Vi höres och syens!

Ta och lyssna på denna låt också! Fattar egentligen inte varför den inte blev större? Den är grymt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar