onsdag 19 september 2012

Rund värld som har hörn? 21:21


Halloj på er! Har haft en bra dag. Än bättre blev den när jag slutade. Trodde att jag skulle jobba till 16 eftersom jag stod i Cafét
Men det var så snitsigt att de stängde redan kl 14 så det va bara att packa ihop sina pinaler och trava hemåt.
Eftersom att jag hade bestämt mig redan på morgonen att jag skulle sticka förbi donkan efter att jag slutat så gjorde jag det.
Ni vet, gratis kaffe från donken kan man gå och längta efter i flera månader!
Hur som helst så fick jag min kaffe och pep ner till stationen och satte mig på tåget.

Överraskning blev det! Träffade på två från min förra skola. Två som jag gick på högstadiet med. Inte illa, så det blev lite småprat med dem under resan hem.

Btw, jag kan ju tala om som en liten hurtig hint att jag va  iväg och simmade 06:00 i morse! STOLT ska ni veta att jag är för det!
Men nu tänker jag inte skriva mera. Vi höres och synes hörrni från världens alla hörn. Hur nu världen som är rund kan ha några hörn men aja..


Riktigt bra låt, lyssna gärna på den! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar