söndag 9 september 2012

Sändag 9 september 22:12


Tjäna på er människor.
Denna helg alltså. Har inge gjort sådär värst mycket. Firade farbror i lördags och sen har jag spenderat en del av helgen i v-ås också. Mycket trevligt.
Justja, inte att glömma. Tränade i lördags och simmade nu ikväll. Måste säga att jag känner mig lite duktig i alla fall.

Har funderat lite hit och dit. Nu kommer det nog att bli lite små inlägg här och där. Lite lätta inslag i mitt livo h få följa mig vad jag gör. Dagsinlägg funkar inte längre.
Dem har haft sin tid här. Funkade riktigt bra när det va. Men tiden förändras och det man gör med den.

Hur som så betyder det inte att det blir en sämre blogg. Det blir det verkligen inte. Ville bara informera lite om det nya.
Ha det bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar