lördag 29 september 2012

Serie! 22:11




Kände att det va dags för lite serietittande ingen!
Tittade på en serie tidigare i år. Januari, februari där omkring. Men kände nu att det va dags igen. Slumpade bara en serie på måfå och då blev det den här.

Så får vi se vad denna serie har att ge. Jag är inget fan av serie men jag tycker att det är mysigt att titta någon serie här och där.

Nu ska vi se vad de va för en då.. Kan det ha varit Big Love jag tittade på i vintras också. Där när melodifestivalen gick tror jag. Det var förutom As The World Turns den bästa serien jag sett.

Nåja vi höres och synes människor. Nu får det bli serie tills jag somnar eller nå. Nej inte riktigt men jag tänkte i alla fall kika in början på de här så jag vet vad det är för något.
Bara för det så slänger jag in öppningen på Big Love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar