söndag 5 augusti 2012

B! 18:32

File:B-Autonorte.png
Jag måste bara få berätta en sak. Rätt B men i alla fall.
Jag har gått hela sommaren och med jämna mellanrum slagits av en tanke som att t.ex tänk om stolsbenet skulle gå av så att jag ramlar av stolen, tänk om vi skulle tappa stödbenet på husvagnen, tänk om tallriken går sönder nu när jag har mat på den.
Eller som idag nu på eftermiddagen när jag satt och åt glass. Det var en vanlig strut, inget konstigt alls liksom. Men rätt var det är så bryts hela struten i två delar.. Kvar sitter jag med en halva och den andra tittar jag ner och ser ligga på mattan. Jaha okej, det hände. Men varför en glasstrut liksom?

Som ni märkte så är det ju inte relevantaste sakerna heller som min briljanta gärna har slagits av. Jag menar , tappa stödbenet på husvagnen? Skriker ju B så mycket det bara går. Men idag hände det i alla fall.

Tack, vi höres sen people


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar