onsdag 8 augusti 2012

Kl 06:00 19:17

Tjenare på er människor!
Idag minsann så var jag uppe tidigt.
Kl 06:00 hoppade jag i bassängen för att simma. Inte nog med det så var jag och tränade sen efteråt. Allt detta avklarat innan 08:30

Dagen blev väldigt mycket längre när man hoppade upp tidigt. Nästan så att man va uppe före tuppen. Fast det kanske jag va för han går väl upp vid 7 tror jag?

Jaja så kan det vara ibland.
Nu på eftermiddagen så va jag iväg och fotade Rebecca, vilket blev väldigt bra. Blev en del bilder som vi vart nöjda med.

Måste även säga en sak till. Är det bara jag som tänkt på att Sverige har varit väldigt nära medaljplats X antal gånger men istället blivit 4 eller något åt det hållet.
Inget klag utan bara en sak jag märkt. Men jag tycker det är bra att vi har några medaljer. Spelar ingen roll hur många eller några det blir för Sverige är i alla fall bäst.



Rykande färsk bild på mig från idag .



Bara en av många bilder.

Hörrni, nu tänker jag inte skriva så speciellt mycket mer för stunden utan vi höres senare people. Ha det bra 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar