onsdag 8 augusti 2012

Kvällsinlägg 22:45

Halloj hörrni människor. Nu känner jag ett väldigt starkt behov av lite kvällsskvaller. Fast jag vet inte, skvaller kanske man inte ska kalla det. Jaja, jag struntar i vad det är för jag tänkte att jag skulle berätta en liten sak bara.

Tidigare ikväll så ramlade jag in på en artikel på Aftonbladet där rubriken var följande 'Förbud för små, tajta badbyxor' stod det med stora svarta bokstäver. Jag tänkte att oj, det här går inte att missa med ungefär världens största textsnitt.

Jag vet inte om artikeln var ny eller gammal. Det kollade jag inte men det är innehållet som jag tänker på.

Jag gör så att jag länkar inlägget här inunder


Inte 'familjevänliga' tycker den engelska bad- och nöjesparken

Det finns badbyxor – och så finns det badbyxor.
Nu har den mindre, tajtare varianten blivit förbjuden på en bad- och nöjespark i England.
Den anses nämligen inte passa in bland alla barnfamiljer.



Alltså. Jag kan tycka att folk får väl ha på sig vad dem vill. I detta fall männen. Jag menar vill dem ha speedos på sig så får dem väl ha det. Dessutom så kan jag säga att dem är bra mycket skönare än vanliga shorts! Har nämligen ett par sådana som är på bilden själv. Precis likadana.

Jag tänker inte säga så mycket om just den saken för det får ni läsa i artikeln om ni finner det intressant. Men då kommer en fråga. Ska dem då inte förbjuda speedos i simning helt och hållet? T.ex i simhopp så ser man ju praktiskt taget allt rätt ordentligt som det är.  Åh! Nej! Jag vet inte vad jag ska säga längre för jag blir bara lätt irriterad och då skriver jag inte alls nå bra. Vilket ni kanske har märkt vi det här laget.

Hur som helst så menar jag bara att vill dem ha speedos på sig så får dem väl ha det. För jag menar, barn störs inte av "bulan", tycker möjligen det ser aningen lustigt ut eller hur jag ska beskriva.
Jag själv tänkte aldrig i sådana banor när jag var liten.
Kanske lite också därför som man blir lite irriterad över att dem ska hålla på att tramsa med sådana saker när man vet med sig själv att det är inget som stör en.

Jaja människor. Ha det bra för nu tänker jag inte skriva mer ikväll. See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar