lördag 25 augusti 2012

Jarrå! 22:34

Jarrå, jag lever! 

Halloj på er mina fina människor. I'm alive and still back in B. Just so you know my people. 
Få se nu. När gjorde jag ett inlägg senast. Förrgår? kan det stämma mån tro. Jo jag tror det.
Jag skrev inget igår därför att jag gjorde en liten utsväng igår till idag. Mycket trevligt kan jag säga. 
Tänker nog inte säga sådär väldigt mycket mer om det nu. 

Tomorrow så ska jag på en liten invignen och sen bjuder farmor på lunch. Annars så återgår jag nog till att ha min vanliga söndagsdepression. Ni vet, söndag och tillbaka till verkligheten igen dagen efter. För jag menar, helt seriöst. Söndag måste vara veckans sämsta dag. Man kan inte göra något alls egentligen för att man ska upp på måndagen. 
Nej usch på söndagar. Jag vet inte ens vad jag ska säga men det är inte som ljuvliga fredag i alla fall. 

Nu pladdrar jag bara på så vi höres senare människor. Hej så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar