tisdag 14 augusti 2012

Once In A lifetime 16:25


Halloj på er. Jag har kommit över en bit internet och tänkte då att jag kan göra ett inlägg.
Livet rullar på och jag följer med i godan ro. Tränar, simmar, tar det lugnt och mår faktiskt riktigt bra. Om jag får säga så utan att skryta men så är det.

Så här var det förstår ni. Att den här lilla ledningen som går här utanför har någon eller rättare sagt dem som håller på att jobbar lite längre bort varit så snälla och slitit ner, igen!
Så därför är det så rart att vi inte har internet eller telefon.
Just nu sitter jag med något tillfällighets internet eller vad jag ska säga. Och jag ska vara ärlig och säga att det funkade faktiskt riktigt bra

Så nu när inte internet är on high så blir det att sola, läsa, träna och lite sånt grejs. Man klarar sig rätt bra utan internet. Men bara ett tag för när man väl är där igen så inser man hur mycket man saknat det undertiden.. Men å andra sidan, vad saknar du inte när du inte har det egentligen?  Om det inte är något dåligt då.

Jag är nog tillbaka i början av nästa vecka eller något skulle jag tro. Men jag kanske kan komma över det här tillfälliga lite då och då så ordnar det sig. Men jag måste säga att det kändes väldigt opassande eftersom att jag precis hade kommit igång med bloggningen igen. Och så säger jag att man ska visa att det går i mer än en vecka.. Men nu va det ju inte mitt fel. Det va inte jag som drog ner ledningen!
Höres och synes people.

PS: Lite statistik ska vi väl hinna med också
Sweden
USA
Russia
Ukraine
Greece
Italy
Poland
Belgium
Canada
Spain
HFS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar