torsdag 23 augusti 2012

Back on track, I'm trying again! 19:28

Då är jag tillbaka här igen!
Har dock haft internt någon dag men inte gjort något här. Utifall dem skulle få för sig att dra ner ledningen igen så vore det ju synd om jag hade börjat blogga igen på direkten och sen blir jag borta ett tag till.
Sad, isn't it?

Nåja. Jag mår i alla fall bra och tänker göra ett nytt försök att blogga på lite smått varje dag som tanken var från början!

Tänker inte säga så mycket mer än att det känns riktigt bra att det är fredag i morgon. Fredagar är numera en extra välkommen dag. Precis som den var förut, på den tiden. Då före att man var ledig.
Men eftersom att jag börjat igen så återinför vi traditionen om att fredag är alltid välkommen lite extra.
Sweden
USA
Ryssland
Frankrike
Luxemburg

Ha det så höres vi people.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar