söndag 5 augusti 2012

Fason 16:23

Fason.. Det är det verkligen inte på den här bloggen i alla fall. Men sådant kan man ju alltid ordna och det är det jag har bestämt mig för att göra. Börja dela med mig av mitt liv till viss del. Precis så som jag gjorde förut så duktigt. Men sen kom sommaren och jag blev totalt ur balans med bloggen.
Nästan så att den glömdes bort men ändå inte. Kanske man skulle kunna kalla det för semester från bloggen? Nej kanske inte eftersom att jag bara rätt var det var slutade göra inlägg. Hade det gällt ett uppehåll över sommaren så hade jag varit duktig nog att säga till i god tid innan. För så mycket begärt av mig är det faktiskt inte att göra det.

Men som sagt. Tillbaka och ska dela med mig av mitt liv till viss del. Delge er lite tankar, musik och sådant som dyker upp längs vägen.
Visst låter det bra nu i början när man radar upp allt man ska göra?
Konsten är ju sen att faktiskt leverera det man säger också. Då inte bara en vecka utan att det faktiskt håller i sig. Men jag har gjort det förut. Så just därför kan jag säga att det inte är någon konst heller.
Har man väl bestämt sig för det så ska det ju kunna hålla tycker man ju.

Att jag inte skrev innan på ett tag har jag ju förklarat så det är ju inget mer att älta. Nu är det mest OS som rullar. Är i vanliga fall inte intresserad av sport. Men OS kan jag titta på. Det är lite mysigt på något sätt. Man vet att hela världen tittar och det blir någon speciell känsla.

Kan man kalla det här för att jag är igång? Jo jag tycker nog att vi gör det. Ska avsluta med en sista sak bara. Såg nu när jag checkade statistiken att USA har gått om och glidit till baka på en andra plats i flest läsare.
Men jag kan också passa på att säga att Grekland, Spanien och Turkiet, ni ligger inte så långt efter kan jag meddela.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar