tisdag 7 augusti 2012

Rinkaby 19:10


Tjenare på er människor. Idag, ett år sen World Scout Jamboree 2011 Sweden slutade. Men minnet har då inte blivit det minsta suddigt bara för att det gått en tid sen sist.
Som jag skrev då, man fick lära sig att leva i nuet och ta vara på tiden som är.
"We all meet at place that does not  exist anymore"

Någon gång ska jag packa husvagnen och åka ner och ta mig en sväng om på detta enorma ställe. Antagligen så kommer jag inte så långt eftersom att det är kor som går där i vanliga fall. Men det finns ju faktiskt vanliga vägar där som man kanske kan åka på. Om inte annat så får man väl ställa sig någonstans och sen gå en promenad. Hur som så låter vi ligga i framtiden och återvänder till dagen.

I förmiddags så tittade jag på lite OS och på eftermiddagen så åkte jag och tränade. Kort och riktig.
Höres senare människor. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar