torsdag 18 oktober 2012

Oktober 23:13

Halloj på er människor där outeside.
Nu börjar veckorna gå sådär fort igen. Man hinner inte med. Det känns som att det är tisdag och jag ska slå nig ner och skriva ett nytt inlägg. Inser att det inte alls är tisdag utan i själva verket torsdag och får en smärre chock och ser att ojdå. Nu har tiden börjat springa iväg igen.

Sitter med läxor upp till öronen just nu och det känns som att allt jag gör är skolan, äta, plugga, skolan, äta, träna, skolan.. Ja ni fattar😏
Har prov hela nästa vecka och som en fin liten🍪 på det så börjar vi redan i morgon med en presentation i svenska i morrn 10:30!! Kan inte bli bättre!

Som om jag inte va nöjd med det så har jag världens största uppsats i geografi som jag måste skriva på.. Saken är att jag borde inte klaga för jag har allt under kontroll..eller?

Jag kan ju starkt erkänna att jag saknar dagarna när jag va på Ikea och började 12:15.. Bara vakna till där på förmiddagen. Fixa fetaste frukosten och kanske någon kopp kaffe där vid tio.. Ingen brådska med något.. Saknart😍☕🍪 lovar det hade du också älskat!💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar