fredag 26 oktober 2012

HÖSTLOV! 20:30




 Tjenare på er människor! Då sitter man med fetaste höstlovet framför sig. Kan bara säga WÖÖNDERFUL! Ska träna, umgås med massa underbara människor, ligga och loda hemma i sängen och inte göra något och äta tills jag blir så stor och rund så att jag kan rulla till skolan efter lovet!

Eller inte.. I alla fall inte det sista. Men underbara människor ska jag umgås med. Det här lovet ser jag verkligen fram emot stort ska ni vet. Fast å andra sidan, vem gör inte det? Jag måste ju passa på, har ju bara det här och ett höstlov till att avnjuta. Sen när jag är klar med skolan är det jobb för hela slanten som gäller.
Men först och främst så ska vi leva i nuet och bara njuta utav den tid som vi har. Ikväll så tänker jag faktiskt loda mig och dra alla filtar jag har högt över huvudet och titta på någon film kanske. Kan ju inte sitta och ladda fb varannan minut som man annars alltid gör.. Håll med, det gör ni också men inte har det hänt något nytt på en minut direkt.

Btw, hade ju Michaela som en lite gäst så här inför lovet och allt. Henne hittar ni här på adressen, just so you know.


http://www.nattstad.se/michaelabroberg







Måste bara säga att den här människan/bläckfisken är ju bara för underbar! 
Life Is Cruel, why should the after life be any different!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar