tisdag 9 oktober 2012

Hellu! 19:32

 Hejsan människor!
Nyss pluggat klart företagsekonomi. Så just nu tar jag det lugnt ett tag. Ska ta och läsa lite teori om ett tag. Men så länge så tänkte jag slå mig ner och titta på lite clothes for this Autumn & Winter!

Någon ny tröja, ny vinterjacka och lite sånt. Ni vet, man behöver förnya, fräscha upp sig lite med jämna mellanrum. Det som är viktigt när man köper nya plagg är att inte använda sönder det i början då man känner att åh den här tröjan kommer jag alltid kunna ha.
M jo visst, sen efter 2 månader ligger den på garderobens lägsta våning..typ

Så kul är det ju inte om och när det blir så. Passa då på att variera så mycket som möjligt bland dina andra kläder du har så kommer det nya du har köpt att kännas nytt längre än två första månaderna.

För övrigt så har jag varit i skolan och sen simmat idag. Vanligt dag i mitt liv med andra ord. Och just nu i denna stund när jag sitter och skriver så kommer mamma hem från jobbet och vad har hon med sig? Jo, mina nya simglasögon! Tackar så mycket. Efter ett evigt letande så hittade vi ett par! 

Vi höres! Bara för att det är tisdag så lägger jag in en låt här. Passa på att lyssna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar