tisdag 2 oktober 2012

Evening! 19:56


Good evening!
Så även denna dag snart till ända.  Skolan, det vanliga ni vet. Sen drog jag och simmade när jag kom hem. Hade prov i företagsekonomi innan jag slutade och man fick gå när man va kalr. Alltså han jag med en tidigare buss hem och har därför ingen lektion i företagsekonomi på torsdag för att alla var inte där och gjorde provet!
Oj vad lång meningen blev men i alla fall i slutändan. Jag börjar därför 09:40 istället för 08:00 på torsdag, tackar så mycket!

Som sagt. Sen när jag kom hem så blev det simning och plugg och nu andas jag lite genom att ventilera tankar och sådär med lite bloggande.

Varför menybilden är med nu är för att jag som jag sa tidigare idag funderar på att prova Chicken Selects & Co. Vad tror ni, kan det va något?

Vi höres och synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar