torsdag 11 oktober 2012

I morgon är det fredag 22:01

 Dagarna fullständigt flyger iväg och i morgon är det fredag! Härligt med fredag igen. Idag så tog jag mig till gymmet igen. Första gången nu på en och en halvvecka. Det är lite B men jag åt ett tuggummi och fick jätte ont i halsen och ville inte hålla på att hasta fram och tillbaka till träningen då med världens ont i halsen.
Men idag så kände jag mig okej, va ju och simmade i tisdags också. Vill inte ta ut för hårt i början liksom.

Men en idé kanske kan vara att ta på sig mer kläder när jag sticker iväg till träningen. Idag så hade jag jacka och shorts.. Kom sen på efter ett tag att okej robban! Det är oktober, nästa månad är november och sen är nästan året slut och du går fortfarande ute i shorts stundtals.. Jaja what ever jag är ju frisk. Eller har jag kanske lite ont i halsen nu ändå?
Äh, man ska inte överdriva med att känna efter ända ner i lilltån!

Va förbi lite affärer idag och checkade in en snygg tröja/jacka och ett par snygga mjukisar. Typ något att ha i skolan om man känner att idag är jag lodis och orkar inte vara anständig typ.

Törjan/Jackan är svart, som ni ser på bilden och är lite tjockare så man kan ha den året runt förutom typ på Ibizas strand A La 35grader
Har dock inte köpt det än utan ska göra det näst vecka efter att jag inte har ropat på banken än..
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar