onsdag 31 oktober 2012

Hemma! 19:58

Ja, vad ska jag säga? Hemma från en helt fantastiskt återträff med konfan. Har verkligen haft det super!  Jag skulle kortfattat säga att vi har spelat maffia, ätit, maffia, pratat, skrattat, maffia, ätit, spelat, godis, prata.. Ja typ så. Men så underbart trevligt vi har haft det!

Nu sitter jag i sänge, bland packning som har blivit halvt upp packade och saker som fortfarande ligger i väskan och lyssnar på musik. Tänkte att jag ska ta och fixa mig något att äta för att jag är hungrig. Sen tänker jag gräva ner mig bland mina filtar med min dator och titta på film, läsa lite bloggar, plugga lite grann där mellan varven och bara känna hur lycklig jag är! Ja okej plugget blir man ju kanske inte så lycklig av men det måste ju göras ändå liksom.





Liten kort sammanfattning utav sista dagen. Vi blev väckta vid 10:45 av Beatrice och Selma som hade varit riktigt duktiga och gått iväg till Ica för att handla grejer så att dem kunde fixa en tårta till Anton som fyller år idag. Stort grattis till dig!
Efter det blev det frukost och sen städade och packade vi ihop alla våra saker.

Deras buss och tåg gick vid 15 så vi åkte in till v-ås för att säga säga hejdå. Sen åkte jag och Beatrcie till kyrkan och fixade det sista och sen åkte även vi hem.




Oh juste, happy Halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar