måndag 29 oktober 2012

Konfan! 02:58

HA! Kontroll på läget eller inte. Men som sagt det kändes ju bra tidigare.  Jag och Beatrice kom till kyrkan lite tidigare för att checka det sista. Sovplatser etc. Vi han även med lite "plugg" innnan folket från Örebro kom. Men sen när dom kom så blev det full fart. Pingis, gå till Ica, snacka en massa, spela maffia osv. Vi har ju inte setts på 10 månader när allt kommer om omkring.  Nu har vi kommit fram till att vi ska försöka få oss några timmars sömn. Tänkte att då kan jag ju slänga in ett litet inlägg här!
Btw, koll på läget.. Har glömt sovsäcken hemma... Men eftersom att jag ska hem och duscha lite senare idag så kan jag ta med några filtar så kan jag sova på soffan. Då behöver jag nämligen inte packa upp liggunderlaget alls. Smart guy där kände jag!
Ska ta och läsa lite bloggar nu innan jag viker ner locket på datan för att sova lite.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar