söndag 28 oktober 2012

Söndag 12:27


Tjo! Nu känner jag mig riktigt duktig här borta. Jag har faktiskt packat nästan allt jag behöver ha med mig i eftermiddag. Det som är kvar är en näve cash och något att sova i. Annars är jag så gott som klar! Och, och hörrni. Som om inte de vore nog. Jag har dessutom tagit fram teoriböckerna och sitter och pluggar lite sånt nu.

Ni vet, strävan efter något bra. Det man längtar efter.. körkortet gör ju att man orkar hålla på med all denna teori.

 Inatt så ställde vi ju tillbaka klockan en timme och då fick vi ju en timmes sömn till. Tjing tjing, det är ju inget man tackar nej till!

Annars så känns det som att jag har läget under kontroll. Eller jag tror att jag har det och det. Så länge det känns så tänker jag inte anstränga mig mer än vad som krävs. Det ända andra som känns är att jag är hungrig.. Jag har märkt att jag är hungrig nästan jämt nu för tiden. Igår och ändå hade jag ju ätit värsta middagen hemma hos Beatrice och nu är jag hungrig igen.. Trots att jag åt värsta mackan och tallriken fil till frukost.


Ah, vad skulle jag göra utan den här datorn och kameran? Den kan man verkligen sitta och skratta åt så man svimmar nästan.. Jaja. Ett skratt förlänger livet har jag hört! Eftersom att jag ska bli 110år minst så lär jag ju behöva det.

Btw, inga kommentarer om hålet i väggen på bilden högst upp! Det är bara så det blir när man har en bror som stör när man pluggar..








Slänger in lite söndags chill! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar