onsdag 3 oktober 2012

Away 21:20

Hellu! Idag har det varit riktigt bra med mig.
Skolan har rullat på även om just själva lektionerna idag va rätt sega. Men sen när jag slutade och kom hem så va det inte lika segt. Bestämde mig för att ta en sväng med damsugaren. Så innan det så lyssnade jag och laddad ner She Wolf (Falling to Pieces) som jag blev tipsad om igår att lyssna på. Självklart så tog jag till mig och lyssnade.

Riktigt bra. Så i med lurar och på med musik så damsög jag en liten stund. Efter det så åkte jag iväg till My.
Fika, prat och fil. Riktigt trevligt! Hitta på en massa saker med er vänner. Behöver inte vara komplicerat eller så. Bara en fika eller så. Bara umgås och ha trevligt med dem ni tycker om.

Slänger även in låten som jag blev tipsad om också.
Ha en riktigt bra kväll hörrni där ute i världen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar