måndag 22 oktober 2012

Skickas på posten kanske? 21:37

Tjaa!
Vet ni vad vi kom på idag.
Eftersom att vi hade fetaste håltimmen ever så gick vi ner på stan och loppa oss lite. Va in på donken och checkade lite affärer också.
Men när vi gick ut från donken så kom vi på smartaste idén på hela dagen.

Det var att om jag sätter mig bredvid postlådorna tills kl 18:00 då lådorna ska tömmas så kanske brevbäraren tar med mig till posten och skickar iväg mig?
Förutsatt att någon skriver adress och sätter på frimärken på mig såklart.

På så vis lär man ju få se världen om man skickas runt lite?


Nåja nog med nånsens. Men erkänn att jag va lite smart där?

Precis när vi har kommit in i omklädningsrummet för att byta om till idrotten så är det här de första vi ser.
Men kom igen, värt att ha sönder hela spegeln och bara låta den ligger sen? Ni går ju på gymnasiet men aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar