lördag 27 oktober 2012

Lodar 23:27

Heey. Kommit hem från Beatrice för ett tag sen. My droppade in efter ett tag. Alltid underbart att umgås med två utav dem bästaste människorna.
Har lite bilder som jag kan lägga ut men vi hade alldeles för roligt för att något ska få publiceras. Så därför få ni nöja er med den här.

Sitter i sängen och lodar under lite filtar och har datan här i knät. Känner att jag kan loda lite med gott samvete eftersom att jag var och tränade i förmiddags.  Är hungrig och allmänt seg just nu.

I morgon så är det dags för lite återträff med konfan och jag har varken packat eller gjort något sådant än. Men å andra sidan .. vi har ju morgondagen innan jag ska iväg. Ska ju bara slänga ner lite kläder, data, plugg och lite sånt så blir det jätte bra.
Ser verkligen fram emot att träffa alla dessa fantastiska människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar