torsdag 13 december 2012

13:e december 2012 14:33

Precis dammsugit hela huset och sitter nu och äter lite pasta innan jag ska dra igång med min pluggmördardag! Har som sagt en del att göra. Jag har även tänkt att jag ska hinna upp på samhället om två timmar och göra klart lite på teorin som jag började på innan lunch. Så ja mina vänner, idag är det plugg som gäller! Tänker inte gå och lägga mig för en jag känner att jag är klar med det jag tänkt göra idag!

I morse så gick jag upp och tittade på halva luciafirandet på tv innan jag va tvungen att åka till skolan för att titta på lucia där. Sen blev det kvickt hem och först göra lite teori på körskolan och sen hem för att göra det jag gör nu, plugg! Önska mig lycka till, jag kommer behöva det.

Mitt pluggställe idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar