tisdag 11 december 2012

Borlänge! 22:55

Åh vilken dag! Sitter i sängen och bara tar det lugnt under min favoritfilt, pratar med älskling och tänker på vilken underbar dag jag har haft. Morgon mys i soffan i morse och sen bara glidit fram i skolan mellan 10:40-14:00 med två lektioner. Väldigt skönt! Efter skolan så drog jag och Alexander ner på donken och hängde ett tag tills hans idrott började. Sen drog jag hem och åkte iväg på en väldigt oväntad men trevlig tripp till Borlänge. Jag fick äran att övningsköra och det gick väldigt bra.

Har ju en hel hög plugg som jag behöver göra men idag fick det helt enkelt vänta! Så i morrn så ska jag dyka in i allt plugg så fort jag kommer hem från skolan.. Not that kind of funny! Men det måste göras och då är det bara att göra det.  Nu ska jag bara mysa ett tag till med datan, musik och sen försöka somna och se fram emot en mini -sovmorgon som väntar. Börjar ju 10 i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar