torsdag 20 december 2012

Mini lov 15:29

Efter en skoldag som bestått av en lektion så sitter jag nu hemma i soffan och tar det lugnt med lite chips, mjölk och en apelsin samtidigt som jag tittar på Nu Är Det Jul Igen 2. Känner verkligen att det är dags för jullov och därför tänker jag smyga igång med lite lov redan nu trots att avslutningen är i morrn. Att bara släppa allt som har med skolan att göra när lovet väl har börjat.. även om det inte är riktigt sant. Kommer behöva plugga lite engelska eftersom att vi har ett fett prov första veckan efter lovet.. det ogillas stort kan jag säga!
Försöker även repa mig lite. Har lite halvt ont i axeln då jag troligen låg på något snett sätt i natt när jag sov. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt till filmen ett tag till. Tänkte försöka mig på att dammsuga lite senare. Vilket inte borde vara omöjligt eftersom att det är vänster axel som jag har ont i och jag är ju högerhänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar