lördag 1 december 2012

Erikslund 23:46

Precis tagit en kopp te och sitter och njuter utav julbelysningen som kom upp idag. En ljusstake i fönstret är vad som ger mig julstämning. Jag kan ju inte påstå att jag är någon hardcore pyntare även om jag älskar julen och allt därtill. Dagen har spenderats på Erikslund med shopping, julklappar och julbord med mina kära föräldrar. Jag blev nästan helt färdig med årets julklappar idag woop woop! Bara lite smått kvar som jag tänkte fixa dom kommande veckorna. Det är ju trots allt bara första december idag.

Nu sitter jag och dör lite åt hur dålig jag är på wordfeud.. och pratar med älskling. Förlorar match efter match men det är därför att tiden går så fort och jag hinner inte lägga innan den är ute. I morgon så ska jag på julskyltning och mysa ute i vintervädret med mina mössa som jag köpte idag. Egentlige hade jag inte tänkt köpa något till mig alls idag. Men när jag fick syn på mössan så kunde jag inte motstå den! Nu tänker jag slappna av med lite serie och sen försöka somna lite senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar