tisdag 18 december 2012

plugg 16:29

Sitter  i vardagsrummet och myser lite framför kamin samtidigt som jag pluggar till provet i morgon. Prov i marknadsföring ni vet, inte kul men bara att göra. Sticker snart iväg till simningen men jag kände att jag var tvungen att andas och ta det lite lugnt innan jag drog iväg igen. Sitter här och känner för fullt att kamin, det är något jag själv ska ha när jag bygger hus! Minskad elförbrukning och hög mysfaktor är vad den ger om ni frågar mig. Jag måste erkänna att det är lite små mysigt att sitta i vardagsrummet och plugga lite i värme från kamin när föräldrarna är på jobbet och inte är hemma. Men det är våran lilla hemlighet.

När jag kommer hem sen från simningen så blir det plugg hela kvällen. Jag varken vill eller tänker sitta med något på lovet. Då tänker jag vila upp mig så mycket som det bara går. Umgås med älskling, familjen, släkten och vännerna. Nu ska jag leta reda på en handduk och försöka dra mig ut mot bussen och simningen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar