fredag 14 december 2012

Lucia 2012 00:39

Med en sovande Charlie och fokus på datan och plugg som måste göras innan jag lägger mig. Nu har jag tagit en liten pluggpaus med lite luciamusik och blogg som räddning. Idag har jag verkligen kört järnet med plugget. Bara geografin som återstår. Håller på med en otroligt intressant uppsats om jordens befolkning.. Både tråkigt och intressant på samma gång om det nu går? klockan står på 7 idag och jag planerar lite i min hjärna att fixa en Á la Roberto frukost innan jag drar mot skolan, fredag och kör inför helg!  
Gå upp 7 för att titta på lucia, check!
Plugga teori, Check! 
Skicka in uppgift i praktisk marknadsföring, check!
plugga till provet nästa vecka, check! 
Jobba med projektarbetet, check! 
Gjort lite på geografi uppsatsen, check! 
Sova, snart check! 
Dagens to do känns otroligt checkad! 
Checka dagens to do, check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar