onsdag 12 december 2012

Lugnet före 23:32

Sitter och tar det lugnt med lite musik och ska snart vika ner locket på datorn för att få mig lite sömn. Ska upp kl 7 i morrn för att titta på Lucia som går på tv. Dock hinner jag inte se hela innan jag ska dra mig mot skolan och titta på nästa luciafirande. Efter det så ska jag hem och råplugga hela dagen!
Tänkte att jag skulle göra det idag men eftersom att Agnes min näst yngsta kusin fyllde 4 år idag så blev  vi bjudna dit på ett litet kalas en stund.
Jag tänkte då eftersom att jag bara har lucia i morgon så tar jag en pluggmördardag i morgon och verkligen tar igen sen igår då jag oväntat drog iväg till Borlänge och för idag som Agnes fyller år.

Jag ska även försöka ta reda på om jag har några fler läxor att ta itu med och om i sådant fall, vad är det för läxor. Men nu lägger jag skolan åt sidan fram till i morgon. Nu tänker jag bläddra lite i ett album och drömma om framtiden. Vi hörs! Och för sista gången 2012-12-12! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar