tisdag 4 december 2012

Räddning 23:00

Sitter i sängen med min älsklingsfilt, gula kuddar, pratar med älskling och bara myser. Precis läst det sista i företagsekonomin. Nämligen så att det är ett projektarbete på gång woop woop! Ska erkänna att det här är något som jag känner kan bli riktigt kul, taggad faktiskt. Jag har även pinat mig med lite svenska.. prov på fredag, inte lika woop woop men så är det. Men utan min räddning som bestod av bubbelpol och bastu så hade det nog inte gått lika bra med svenskan.

Med andra advent på söndag och lucia nästa vecka så börjar julkänslan och julstämningen absolut att ta plats! Nu ska jag ta och försöka skriva lite på uppsatsen i geografin (lovade mig själv att skriva lite) Sen blir det serie och mys resten av kvällen tills jag somnar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar