fredag 7 december 2012

Dags att vila upp sig för det som varit och för det som kommer! 21:59

Kvällen har spenderats med ett litet mini mys julbord hemma med mamma och sovandes under min favoritfilt med Charlie och serie. Skolan tar ut sin rätt när man har krigat sig igenom veckan. Ja, inombords har jag faktiskt krigat igenom veckan. Ser verkligen fram emot en välbehövlig helg med mycket vila, mat och bara må bra! Hade prov i svenska idag och det kändes helt OK måste jag säga. Efter skolan så åkte jag till älskling och tillbringade eftermiddagen där. Fick världens finaste och underbaraste lilla present av honom när jag kom dit. Så himla fin kille. Tar hand om en på alla sätt som en människa kan tas om hand på.

Tänker satsa på att bara vila upp mig och sådant den här helgen. Nästa vecka kommer jag behöva plugga sönder som för några veckor sen. inte kul! Inte omöjligt att det blir en del sena kvällar. Har geografi, företagsekonomi, natur och engelska att göra. Låter inte som så mycket men både geografi och företagsekonomi är stora saker. Det ena är ett projektarbete som jag ser fram emot att jobba med faktiskt. Så det ska bli kul. Men nu är det helg, plugg tar vi först på måndag!  Nu sitter/ligger jag i sängen med datorn, musik och chillar med livet helt enkelt. Ska gå och sociala med min kära mor och sen tänkte jag lägga på en ansiktsmask och sen somna till serie.
Bild från igår när jag mötte upp min fina vän
Beatrice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar