måndag 10 december 2012

Nobelmiddag 10 december 23:46

En kväll som har bestått av råplugg med Nobelmiddagen som har rullat i bakgrunden på datorn sen kl 18 så ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Nobelmiddagar, galor och sådana saker är rena självklarheter för mig att sitta och titta på. Att få mysa en vardagsnatt är ju helt underbart. Är jag trött dan efter så är det helt klart värt det. Nobel går en gång om året, offra en kväll på ett helt år för den saken är absolut OK! Nu satt jag ju uppe och pluggade så jag var ju redan vaken. Det ända jag inte hann köra igenom i kväll var geografin. Men då är tanken att jag börjar med den i morgon kväll när jag ska köra igång med plugg.

Geografi, naturkunskap, företagsekonomi, praktisk marknadsföring och engelska. Det är något det man skulle kunna säga jag har saker att göra i. Kan kännas som en del att göra men nu så här innan jul, med julafton om två veckor precis idag så kan inget stoppa mig. Bara att köra full spruta ända in i det sista.
Nu ska jag slappna av med lite musik och prat med älskling. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar