torsdag 6 december 2012

Charlie & Serie! 08:08

Precis slagit mig ner i sängen och sitter och gosar med Charlie och tittar på serie, mys på hög nivå. Gårdagen då? Jo, jag var upp och simmade och övningskörde tidigt som bara den, 5.45 stod klockan på när vi drog hemifrån och 8 var klockan när vi kom tillbaka. Gick med några fina vänner på stan när jag slutat i väntan på bussen plus att jag skulle fixa lite julklapps saker, hemligt hemligt!
Kvällen bestod av plugg! Förutom att jag och mamma åkte upp till Ica på kundkväll. Helt OK med alla smakprover, jag lovar, du skulle kunnat äta din kvällsmat där! 

Nu ska jag titta lite till på Creep School och sen plocka fram lite affärsplans grejer och börja dra mig mot skolan! Viktiga saker som sker när jag slutat idag.


Vissa verkar ta det här med 21 dec och undergång på fullaste allvar såg jag i tidningen idag. Jag säger inte att det är fel att tro på det, folk får tro på vad som helst. Men jag hajade till bara när jag läste det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar