fredag 30 november 2012

Räddning! 23:54

En vecka till ända och jag ligger i sängen och slappnar av nu med lite serie och chill under filtar och kuddar. Det är min räddning dagar som dessa! Kvällen har bestått av liten tågtripp, pizza med föräldrarna och nu serie. Känner verkligen att det är dags för helg. Dags att vila upp sig.

Vad skulle jag kunna berätta om dagen? Jo, UF blev slopat. Inget UF för oss längre. Nu blir det teori resten av kursen.(Känner att eftersom jag faktiskt lackat lite på det här på bloggen så har ni rätt att få veta att det inte blir UF nu) Vi presenterade vårat grupparbete i engelskan idag och om vi satte något "juligt" på vårat skåp så fick vi slippa sista lektionen. Så jag slutade  13:10 idag! Nu blir det lite serie och sen sova. Är så grymt trött just nu. Men vem är inte efter en vecka med full fart från start till stopp?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar