söndag 4 november 2012

Åh vilket lov! 20:39


Åh, vilket lov!  Först återträff med konfan. Träffa några saknade ansikten och bara få umgås, chilla, äta och må bra tillsammans ett par dar. Det va riktigt härligt!
Kommer ni ihåg, typ för en veckan sedan. Då jag sa att jag skulle äta så mycket så att jag kunde rulla till skolan. De löftet har jag inte hållit något vidare. Men ätit har jag gjort! Kan ni tänka er vad mat är gott!!

Hur som. I torsdags så drog jag till älskling för att vila upp mig och få lite krafter så att jag orkar med skolan, sista rycket in till jul. som tragiskt nog börjar i morgon.

Just nu så sitter jag med mina filtar runt mig här i sängen och kollar på lite serie och försöker få sista krafterna till i morrn. Som jag skrev förut.. Jag är ingen serie människa men jag tycker verkligen om att titta på serier. Så egentligen förstår jag inte varför jag tittar på det oftare.. Om jag själv skulle få gissa så är det för att jag inte vill apa efter andra. Men å andra sidan så vill jag ju gå min väg och göra det jag tycker om så varför inte?

Jag ska snart om jag orkar ta fram böckerna och plugga till lite serie.. och sen faktiskt försöka komma i säng i tid ikväll. Wish med good luck för jag har svenska prov nästa fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar