fredag 16 november 2012

Praktisk Marknadsföring 01:14




Sitter just nu och panik pluggar till provet i praktisk marknadsföring som jag har i morgon. Hoppas på att det ska sätta sig någorlunda. Just nu känns det förvånansvärt OK! Men har ni förslag på snabbinlärning till prov så tar jag tacksamt emot förslag! Det här är första provet sen i mitten på nian som jag panik pluggar till ett prov eftersom att skolan inte kan tänka. Helt serieöst.. Hur tänkte skolan där när dem tror att vi ska lära oss bitar ur marknadsföringslagen på två dagar??  

Nu när jag ändå är halvt irritertad så kan jag lika gärna ta upp svenskan.. Nu har båddan fått för sig att vi ska spela upp någon teater inför klassen. Jag tror det va något Rome & Julia som det skulle handla om. Jag hade inte klagat om jag hade gått estet.. men nu är det ju inte det jag går! Gaah jag blir så sur och dom fattar inget heller när man föreslår något annat! Likadant i företagsekonomin när Zacke sa att vi skulle ta det lite lugnt nu ett tag och titta på film, bara chilla liksom. Jovisst, lektionen efter får vi reda på att vi istället ska ha prov på tre kapitel! 

Nu ska jag försöka somna till ett avsnitt av Nanny, tänker inte heller röra böckerna något mer.. Har insett att jag inte kommer plugga mer nu ändå och senaste avsnittet jag tittade på blev mer serie än plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar