onsdag 21 november 2012

The Day 23:58





Sprungit allt jag hade från skrapan till bussen (med en skollhet donken kaffe i handen) Överlvede UF-lektionen i skolan, donken och buss hem med mina fina vänner My & Beatrice (jag och My hann faktiskt fram till bussen före dig!) och plugg! Ja, så skulle man kunna beskriva min dag i korta drag. I morse så råkade jag ut för en liten chock,  jag vaknade före klockan.. 05.15 och kände mig utvilad. Men eftersom att jag var så slö så gick jag i afl inte ur sängen för än klockan ringde.

I skolan då? Det känns riktigt bra ska jag erkänna. Idag så kom vi igång och fick grepp om hur vi ska göra med grupparbetet om politiken i engelskan. Även fått reda på att över 50 frågorna ska vara klara senast fredag. Helt okej ändå nu när lärarna ha börjat prata och förklara lite var när & hur! Men svenskan och teatern återstår fortfarande som ett stort ? Men vi ska titta klart på Titanic innan vi oroar oss för det, så det känns ändå helt OK det också.

Just nu sitter jag och lyssnar på min nattlåt, Enrique Iglesias - I Like How It Feels och håller på med lite geografi. Har precis börjat på uppsatsen och det känns helt OK! Tänker nu ta och chilla lite med att läsa lite bloggar och kolla runt lite vad som hänt i världen och sen somna till lite serie och samtidigt förbereda mig för morgondagens sovmorgon(börjar 9:50 ist för 08:00, woop wopp) och naturkunskap! Ska fräscha upp listan på spotify så att jag klarar dagen och framförallt då naturen. Men har ni andra tips på hur man på bästa sätt överlever hatämnet i skolan så är jag väldigt tacksam för svar! Jag funderade även på om jag skulle lägga en ansiktsmask och slappna av lite med den innan jag lägger mig. Men jag kom fram till att det får bli i morgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar