måndag 5 november 2012

Serie, plugg, pizza, nytt iPhoneskal 21:47

Bästa på hela dagen! Idag när jag kom hem så hade mamma köpt hem ett nytt iPhoneskal till mig. Tack mamma för skalet. Var verkligen i behov ett nytt skal då mitt fösta har spruckit totalt och nu har jag bara ett tråkigt reserv i vitt.

Kvällen har bestått av plugg, serie, pizza med föräldrarna och ytterligare lite plugg och serie. Fast när jag skulle börja med ett nytt avsnitt så började hela alltet lagga så då blev jag sur och bojkotta den serien! Istället så tänker jag titta på Scrubs och plugga till det istället. Som om inte det var allt. När jag skulle börja med företagsekonomin så märkte jag att lappen där allt stod vad jag skulle plugga på är borttappad. Så just nu är jag lite lost i det ämnet. Just nu tänker jag inte göra så mycket åt det heller.

Nu tänker jag bara ta det lugnt, kanske börja med scrubs nu eller om det bara blir chill vid datan ett tag. Kanske om jag ger mig på serien igen och försöker se klart sista avsnittet i alla fall och somnar till det lite senare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar