tisdag 13 november 2012

Nanny från 1993 21:08



Har just gjort lite företagsekonomi och sitter nu och funderar på vad för smart jag kan skriva på uppsatsen i geografi. Skrev lite anteckningar och sådär igår natt som jag tänkte jag skulle ta och kika lite på också. Jag tror inte jag skriver så mycket på den idag utan bara lite grann. Bara det kan nog ta sin tid. 
Har lite plugg att göra sen också. 

Det dumma är att i företagsekonomin så sa han att vi skulle ta det lugnt, titta på lite film och sådär nu ett tag. Men istället så säger han att vi ska ha prov på tre kapitel om två veckor. Woop! not! känner jag bara.. Då vet ni vart ni hittar mig fram tills provet.. I företagsekonomi böckerna alltså! 

Kom på att jag har ju inte sagt vilken serie det är jag tittar på. Jag tittar på Nanny! En liten mysig serie från 90-talet. Inspelad 1993 och jag tror mamma sa något om att den gick på tv där i krokarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar