tisdag 13 november 2012

Skolan 12:23


I morse så var jag så smart att jag tog tunnaste skorna jag har. Tänkte inte alls på att det var vinter och skapligt kallt ute.. Hur tänkte jag där? Jag såg ju att det inte var sol och 25grader varmt ute. Nej men faktum är att jag va lite sen idag så tog första bästa skorna jag fick tag i.

Just nu sitter i skolan och tar det lite lugnt, lyssnar på musik och inte så mycket mer. Har håltimme nu och nästan alla andra har lektion = Skönt! Bara ta det lugnt och inte göra så mycket.
Sa ju att jag skulle prata med Båddan idag om vi kunde få reda på resultatet.. Blank nej blev det. Vi ska få resultatet när alla har gjort provet..


Idag fick det bli favoritbyxorna! mina gula byxor som jag köpte för evigheter sen. Köpte dem i Sthlm sommaren innan jag började 7an och jag kan fortfarande ha dem.. Växer jag aldrig? Antingen det eller så har jag krympt?
Jag har för mig att jag växte ur dem för något år sen men nu sitter dem okej, lite löst kanske men sak samma liksom!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar