onsdag 21 november 2012

över 50 00:40


Åh vad dålig jag är! Sitter och intalar mig själv till att jag inte kommer att vara ett dugg trött då jag ska upp 05:30 idag för att sen åka och simma. Att försöka intala sig själv till sådan saker borde vara förbjudet! Jag kommer att behöva släpas ur sängen när det är dags att gå upp.. Kul för den som får göra det.

Ny uppsats om befolkningen i världen, över 50 nya frågor i praktisk marknadsföring, 3kap i företagsekonomi(prov om en vecka) Det här tillhör min vardag efter skolan plus lite annat plugg. Inte kul.. Skolan måste tro att vi inte har något liv överhuvudtaget?
Sitter just nu och gör lite praktiskt marknadsföring och funderar på att snart läsa lite körkortsteori. Eller om jag ska ta och chilla med lite serie tills jag somnar.
Men nu har jag faktiskt gjort så att jag inte pluggar på helgerna, skolan äger faktiskt inte mig! På helgen så ska man ta det lugnt och vila upp sig för nästa vecka.. eller vad man nu gör. Men man ska inte behöva plugga i alla fall. Nu ska jag somna till ett avsnitt av Nanny och hoppas på att jag har en chans att komma upp lite senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar