tisdag 27 november 2012

Day! 23:33


Sitter i värmen bland filtar och kuddar och har precis avslutat skrivandet på uppsatsen i geografi nu. För idag har det varit allt annat än varmt! Just nu sitter jag och tittar runt på lite bloggar och ska snart slå på ett avsnitt av Creep School!

Idag så blev det chill med lite vänner på donken och Ica i väntan på bussen. Sen när jag kom hem så måste jag få säga att jag var riktigt duktig som cyklade till simningen och tillbaka. Trots vädret! Eftersom att jag inte är 18än så har jag inte mycket till val då buss inte är något alternativ då den slutar gå 18 Men när körkortet är där, då kommer jag  vara bra lycklig ska ni veta! Som sagt, ska chilla lite med serie nu och i morrn så ska jag vara duktig och fixa en frukost A la Roberto! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar